tisdag 29 juni 2010

Paradise Hotel





Välkommen hit, till platsen där allt kan hända, och då menar jag ALLT. Här finns inga regler, eller rättare sagt: dom dyker upp när man minst anar det. Välkommen hit. Jag heter Tilde. Min mamma är skådespelerska och min pappa är skådespelare. Välkommen hit. Till den här platsen. Jag är Lag. Ordning. Kaos. Ceremoniförrättare. Vigselförrättare. Domare. Cirkusdirektör. Dirigent. Präst. Värdinna. Lejontämjare. Bulldozer. Kosmos. Myt. Sanning. Välkomna ska ni vara! Välkommen till de sju dödssynderna! Fåfänga, girighet, lust, frosseri, avund, lättja och vrede är huvudingredienserna för den här säsongens omgång. Nu slår vi upp portarna! Alla är här med ett enda mål i sikte: att vinna. Vägen till final kantas av lögner, svek, vänskap, intriger, hat, kärlek och jokrar. En sak står klart för alla – ingen kan känna sig säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar