måndag 14 juni 2010

Och på den tredje dagen..........

Dagen började som sig bör med sexy dance. sexy sexy.

Stärkta av kaffe manglade vi oss igenom Licki take show. Många diskussioner om vad vi egentligen håller på med. Det var bra. Imorgon vet vi vad vi ska testa.

Resten av repdagen ägnades åt Patrik och Jackie, Tortyrscenen och scenen med Kalypso, Svartenbrandt och flicka 2. Alla är på g och det händer ständigt grejer som leder oss framåt. Imorgon ska vi genomföra vårt första genomdrag på alla scenerna. Det känns häftigt.


Och så. Äntligen, äntligen har mutation fått ett par kronor att röra sig med. Vi är glada och tacksamma.




Frågan lyder: Vem måste dö?

1 kommentar:

  1. Jag har ett citat åt er!

    "Jag trodde att jag arbetade här för pengar, men det är mina önskningar som stöder utsugningen och formar utsugning individuellt för mig! Detta tvångsförhållande HÄR består av ÖNSKNINGAR! Ett begär vilket som helst stöder min utsugning och jag skattar mig lycklig att det inte är ett heterosexuellt begär. Stopp och belägg. Å GUD! Så är det ju, jag är ju skit-
    HETEROSEXUELL! Min kund vet för mycket. Han vet för mycket om mig, min kund eller vad han nu är!"
    --René Pollesch, SEX

    LYCKA TILL! Ser fram emot den 27:e!

    /Max

    SvaraRadera